Nagihandilsiz Merhaba emme sorunumuz var süt vsr sılıkon uçla da emmıyo 7 gunluk oldu anne sutu verıyorum sızdede oldumu emmek ıstemıyo ama bıberonla emıyo gogus ucum yok o yuzden sılıkon uc tskıyorum