Tgbclk 1 yıllık düzenli ilişkiden sonra eğer bebek olmuyorsa doktora gidiyorsun sorun ne araştırıyorlar ona göre ilaç tedavisi aşılama yada tüp bebek öneriyorlar, eğer büyük bi sorun yoksa ilk etapta ilaç tedavisi veriyorşar yada alışama, bize direk tüp bebek dediler mesela,eşim tese ameliyatı oldu 2 kez başka merkezlerde olduk sonra bahçeciye gittik keşke diyorum daha önce orayı keşfetseydik, eğer tüp bebek yaptıracaksanız direk oraya gidin ben çok mennun kaldım herkese tavsiye ederim, bu arada 2.5 yaşında bi oğlum var şimdi 2.yi transfer ettiktik test günümü bekliyorum