yagizimmm 39+4 den selamlar 😄🤪 hala bi gelişme yok salı günü sancılarım vardı ama suan düzenli bi sancım yok..
hurma yiyorum,
squat yapıyorum,
evin içinde yürüyorum,
Ada çayı içiyorum,
Çömelip yer silme pozisyonunda yürüyorum,
activating labor Egzersizini yapıyorum
Kasıklarıma sıcak su tutuyorum
Ama gelen giden yokkkk
Beklemedeyim 😄🫣🥹