Tugba_42 benim değerlerim de aşağı yukarı aynı. Riskli buldu doktorum ama detaylı ultrasonda sıkıntı görmedi perinatolog sonuç %99 iyi gelir emin olmak için fetal dna yapalım dedi .Her zaman bebekte genetik bozukluk olabileceği anlamına gelmez plasentaya bağlı riskler oluşabilir dedi. İleri haftalarda gelişim geriliği tansiyon yüksekliği erken doğum riski gibi. Plasentaya giden kan damarlarının genişlemesi için aspirin başladı. 14+0 benim haftam bebeğim şimdilik bir hafta ileride gidiyor. Ben kilolu olduğum için zaten riskliyim. Mutlaka iyi bir perinatoloğa görünün bütün organları en ince ayrıntısına kadar bakılıyor, çok önemli bence