33+4 haftalık hamileyim. İlk zamanlar mide bulantısından öyle böyle çekmedim. 3 4 ay sonra rahatlamıstım. 33 e girdiğimden beri kolumu kaldırmaya dermanım yok. Özellikle geceleri sürekli istifra ediyorum. Baş agrısı da aynı sekilde. Siz de yaşıyor musunuz bu tarz şeyler?