Ebruska Geçen hafta keseyi gördük az önce hafif bir kanamam oldu normal mi bu durum? Doktora gitmek için yarını beklemeli miyim?
Flyy Ebruska Ben de düşük riski vardı ilaç kullandım 3 ay filan cok şükür gecti o günler 34. Haftadayım ben dinlenip ilaç kullanman lazım
Seldaaytr Benimde tam 5 hf lıktı . Kanamam vardı çok az dı sabah giderim dedim. Sabah kalktımdıgımda kanamam çok fazla gelmişti. Hemen gittik dr ama malesef bebek kanala düşmüş ve 1 saat içinde düsürdüm. İhmal etme