Perihan2727 bir haftaya geçiyor canım benimde baya ağrım oldu hep öyle kalacak sandım zorlandım Allah’tan ailem yakın da yerimden bile kaldırmıyorlardi bir hafta içinde geçti soğuğa çok dikkat et hiç soğuk kapma evin içinde yürü Nescafe iç gaz falan attırıyor rahatlatiyor bir kaç güne geçer inşallah seninde