Merwe60 Bende 36+6 haftalığım. Bulantım hiç olmadı başlarda. Ama son 2-3 haftadır mahfoluyorum. Ufacık birşey yesem hemen şişiyorum, fazla kaçırırsam acayip derecede rahatsız oluyorum. Üç gün önce akşam biraz yemeği fazla kaçırdım gece yattığımda karnımın verdiği rahatsızlıktan uyuyamadım. Sürekli ağzıma doğru acı acı yandım. Gece uyuduğumda birden bire ağzıma su doldu uyandım. Koşarak gittim ve çıkardım. Aşırı derecede yandı boğazım... bu haftalarda oluyormuş böyle. Yediklerimize dikkat edersek inşallah daha rahat oluruz 🤗 Allahım yardımcımız olsun