Reyhan_Kcbz37 Hanımlar son 1 ayım kaldı hatta normal doğum beklediğim için belki daha az belki daha çok isim konusunda oğlum olcak hala eşimle kararsızız içimize sinen bi isim yok.Aras isminin yanına ne olabilir?
DrSnm Reyhan_Kcbz37 İnanki yarın sabah doğumum olcak hala kararsiziz eşimle bı dogsunda sağ salim dedik yine düşünürüz 🤣
Reyhan_Kcbz37 Selin22 yusuf dayımın oğlu ismi yiğitte eşimin amcasının oğlunun ismi yengesinide hiç sevmem normal de düşünürdüm ama koysam bi ton laf eder özenti diye😁😁😁