Bugün muayneye cinsiyet öğrenmek için gittim ve NTD ? Dedi doktorum Perinatolojiye sevk etti. Özelde başka bir doktora gittim oda gördü. Yarın eğitim araştırmaya gidip birsürü işleme başlıycam. Başına gelen var mı ? Yardımcı olur musunuz çok iyi değilim kafa olarak