Oznurs benim ve eşimin ailesinde şeker yok bebeğim iri değil suyu fazla değil ben 29+1 haftalık hamileyim sadece 6 kilo aldım ama ben yaptırdım ve bunlara rağmen yüksek çıktı diyetteyim . Gebelik şekeri çok farklı bir olay gebeliğe bağlı yükseliyor veya çok düşük olabiliyor . Ben yaptırmanızı tavsiye ederm . Aslına bakarsan bunu doktorunun da bilmesi gerek çok şaşırdım ailede yoksa sendede yoktur demesine