Merhabalar. İkiz bebeklere isim önerisi postu bulamadım 🤷🏻♀️
Bizimkiler çift yumurta ikizi. 1 kız 1 oğlandı 14. Haftada.
2 oğlan olacakmış. 🙊👶🏻👶🏻 18. Haftada netleşti. Ben de hep 1 kız 1 erkek ismi düşünmüştüm.
İlk oğlumun adı Furkan Asaf 🐥
Tercihim ona da uyumlu olması yönünde ama önerilere açığım. Kız-Kız / Kız-Erkek ve Erkek-Erkek isim tahminlerimizi buraya yazarsak hepimiz faydalanabiliriz diye düşündüm. Yardım lütfen 😁