Merhaba hanımlar ben 3. Gebeliğimi yasıyorum daha önce 2 sinde 5. Haftalarda ögrendim hamile oldogumu, suan 17 Aralık bthcg 1273 dü, 20 Aralık 2893 normal USG de görülmedi kese 4hafta 5 gündü. Dr 2 hafta bekleyelim kan ve alttan USG ile bakalım dedi ama tedirginim. Tekrar farklı bir Dr gitmeli miyim. Bekleyeyim mi yoksa