En15 Batman dünya hastanesi doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı yada önerebileceğiz doktor. Hastane şartları nasıl sezeryan doğum yapan varsa yardımcı olabilir mi
eftelya721 En15 zilan hastanesi ve özel batmanda 2 doktor var yüksel hoca ve Ümmügülsüm iyi diyorlar dünya hastanesinde de çağlar hoca var
Hulu-72 En15 dünya hastanesinde çağlar hocaya yengem gidiyor çok memnun aynı zamanda çevremde bir çok kişide çağlara gidiyor herkes memnun
Ayse1608 En15 Ben Midyattan gittim doktorum dışarıdan geldiği için 8bindi ama ordaki doktorları sordum 4800 demişlerdi .Hastaneden çok memnun kaldım çok güzel ilgilendiler.Doğumdan 2 hafta öncede hastaneye yatışım yapılmıştı kontrol için 2 gün eşim annem ben ve oğlum kaldık çok rahat ettik.Mahmut bey kontrol etmişti o zaman.İlgili ve bilgili bir doktor bence ☺️
dahabirmavi En15 bizde öyleyiz canım siirtin ilçesindeyiz kozluk yakın bize de Erhan hocaya ilk öğrendiğimde gitmiştim çok ilgili bir doktordu pek randevu düşmüyor ona. Ama Batman özelleri bilmiyorum Siirt’te özele gidiyorum
Seysey Ben gidiyorum doğumumu burda yapmıycam o yüzden doğum ücretlerini bilmiyorum ama Dr olarak Yusuf Çakmak takipliyim, Mahmut karakışa da görünmüştüm çok iyi doktorlar tavsiye ederim