Drkmls 29 haftalığım midemden yemek boruma uzanan bi yanma var nerdeyse hergün oluyo bu. Benim gibi olan var mııı ?
deletedmom321 Drkmls var :) hergün değil ama. yemekten sonra hemen yatmayın, Yastığınızı yükseltin Ağır yağlı şeyler yememeye çalışın. Reflü yaşıyorsunuz, hamilelikte en çok görünen rahatsızlıktır kendisi. Allah şifa versin.
Anne3434_ Drkmls karbonat iç canım anında kesiyor bebeğe de herhangi bi zararı yok merak etme doktoruma sordum tek çözümü bu diğerleri uzun süreli kesmiyor karbonat içtiğin an anımda kesiyor ve bidaha olmuyor
SemaKumtepe Drkmls bende 29.haftamdayım iki gündür yaşıyorum yemek boruma kadar yanıyo çok kötü süt iyi geliyo ama tekrar baslıyo aynı sekılde haftaya kontrolum var doktorumla paylascam bakalım .
Serraaa 18 haftada olmama ragmen nasıl yanıyo anlatamam bende rennie duo surup içtim ama kesmıyor ne yesem dokunuyor nerdeyse
Zeynepkose Ben 36+1 deyim hala yanıyorum ve bunun için bir bardak sütü yudum yudum yarım saatte içiyorum iyi geliyor deneyin isterseniz
minik23_ Ben de 24+4üm ve sadece akşamları yaşıyorum bu yanma olayını 🙈 6dan sonra bişiler yemeyi kestim sadece su bazen meyve ya da kuruyemiş yiyorum . İnanılmaz rahatım.
Deryaq Drkmls bende de bu dert var öle böle değil uyuyamıyorum uyuduğum zamanda sabahın köründe uyanıyorum yastığımı dik tuttuğum halde oluyor süt içiyorum yine de bastırmıyor resmen kanepe üstünde dik oturup geçsin diye bekliyorum
Anne3434_ Deryaq ister suya katıp için isterseniz de ben tatlı kaşığıyla karbonatı ağzıma alıp üstüne bol su içiyorum öyle daha etkili oluyor