Eşim inci istiyor ben çok kararsızım inciyi ben önerdim ama lina ismide çok hoşuma gidiyo
HilalErel Bencede İnci çok hoş naif , değerli , tek gibi hissiyat veriyor bana ❤️🙏
HilalErel kızımın adı inci ada olucak lina çok çok artık klişeleşti
HilalErel inci lina koy 2 isim
Deletedmom_29
Deletedmom_29 teşekkür ederim evet dediğiniz gibi 🥰