Herkese merhaba anneler, en son 11. Haftada gitmiştim cinsiyet sormadım doktorda bişey demedi, geçen gün 15+ 2 de gittim hemde 1 hafta önde görünüyor ama önce bacaklarıyla kapattı sonr biraz gezdim gittim açmıştı ma arada kordon vardı. Baya bir baktı doktor alttan bakınca bir açıdan kız diyebilirim dedi, bikaç gün sonra tekrar gel dedi ama iş yogunlugundan gidemiyoruz. Sanırım 1 ay detaylıyı bekleyecegim. Siz ne düşünüyorsunuz erkek olma ihtimali ne sizce, kordon altında kalmış olabilir mi böyle ileri haftalard yanılma yaşadınız mı 😶