Alymus Merhaba 22+1deyiz bugün ayrıntılıya girdik kendi doktorumuz ve ayrıntılı bakan doktor her şey normal dedi fakat raporda 23+5 bebeğin baş gelişimi biraz önde olduğundan öyle yazdığını söylüyor bu normal mi sizce ?