Kızlar çok post açtım bu konuyla ilgili ama bu konudan çok muzdaribim 31 haftalık olduk ağrılar sancılar zorluklar bir yana bu hamileliğimde en çok şikayet ettiğim konu bebeğimin çok az hareket etmesi günde 3 5 kere hissedersem şükrediyorum bazen 🥺 çikolota yiyorum sola yatıyorum müzik açıyorum vs ama çok inatçı bu oğlan bazen bir kere vurup kaçıyor dahada yok stres oluyorum ister istemez artık yaaaa