momysss Allah yardımcın olsun canım inşallah yanılırlar doktorlar sağ Salim alırsın kucağına peki şant falan takıyorlar ondan bahsettiler mi ? Sen bol bol dua et mesela burdan bi arkadaşın erken haftada su toplamıştı bebeği sonra kendi kendine geçmiş. Allahtan her şey çok zor biliyorum ama iyi düşün iyi olsun. İnan biz de çok dualar yaptık mucize oldu doğuma girdiğimde de aşırı korkuyordum şoka girmiştim spinal olmuştum. Normalde insanlar güle oynaya gider ben kaygılıydım bebeğin nefes alacakmı diye son ana kadar hep dua ettim. İnşallah senin de öyle olur farklı doktorlardan da bilgi alın. Biz Ege üni de kalsaydık bizi resmen perişan edeceklerdi. Sonradan Bursa şehir hastanesine gittik orada çok daha ilgiliydi doktorlar ve bu şekilde sıvı çekmeyi de daha önce çok yapmışlar.