Escbkk Kılar 32+4 deyim dün geceden beri a koyu yapışkan ve çok akıntım vardı. Sabahta kasık ağrısı olmaya başladı. Bu durumda olan ve ya geçiren var mı?
KeremikoBayky Escbkk nişan olabilir takipli doktorunu ara bilgilendir istersen yada bi git görün. Bebek hareketleri nasıl?
yigitinannesi0820 Escbkk benim bu akıntım hep var bır sıkıntı yok çok şükür sıkıntı yapmayın kanama su gelmediği sürece