Snglhfs benim doğum doktorum kontrolde böbreğin büyük dedi kültür ve idrar aldı sonuca göre ürolojiye gittim doktor ya kum taş yada bebekten dedi antibiyotik kullandım kültürde sorun çıktığı için bir daha verdim 2. Sonuçta netleşti benim sancılarım çok böbreğimde