Deletedmom_21 Kizlar durumlar ne?🥺 Bat kaç? Belirtileriniz var mı? Ay bu ay hepimiz sevinelim artık ya🥺 Kasık ağrılarım var, ara sıra belime vuruyor. Nedir bu acaba?😪 Benim bat 1 ocak daha var test yapmadım hiç.
2oglus Deletedmom_21 bende yeni yılı bekleyenlerden im bat 1ocak son 10gun kaldı bekleyip göreceğiz bakalım inşallah hepimiz güzel haberlerle geliriz buraya 🤲😊 göğüs hassasiyeti dışında hiç bir belirti yok o da 3aydir yumurtlama döneminde başlıyor sanki şişlik var gibi hissediyorum dokununca içinde sertlik var
mucizeolsunn Deletedmom_21 cuma günü çatlama iğnesi vuruldum üstünden 5 gün geçti. Normalde bat 28 ama geç yumurtlama oldu o yüzden ayın birini bekleyeceğim bende. İlk defa tedaviye başladık çok ümitli ve heyecanlıyız inşallah hepimiz de güzel haberler alırız 😃😊
Sinan35eda Deletedmom_21 bende iyi haberler bekliyorum umutlanmak istemiyorum çünkü bu ay düzenli bj ilişki yaşamadım adetim olmadı normalde düzenli oluyorum 5 aydır fln düzenli oluyorum pcos baslangici vardı ilaç içtim düzene bindi sorun olmuyordu bu ay bilmiyorum bazen bı mide bulantısı oluyo belim agriyo benimde kasıklarım agriyo sancım vardı adet Olcm sandim hicbisi yok akıntım var hatta normalde adetim bittikten sonra 1 hafta sonra fln oluyordu ama şimdi var umutlansammi bilmiyorum 😔😔😔 ins iyi haberler alırım aliriz
esmerella37 Bennnn ✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻 28-29 adet tarıhım ama hic bir agrım yok suan bende cok istiyorum yılbasında guzel haberleri vermeyi allahım herkeze nasıp etsinnn 🥰🥰
Deletedmom_21 esmerella37 senle dün konuştuk canım hatırladım seni, Ay inşallah güzel haberler veririz birbirimize, bu postta buluşalım🥺🙏🙏
esmerella37 Deletedmom_21 insallah cnm olur postu takıp edicem buraya yazıcam insallah guzel haberleri 🥰 bide benm sarı bi akıntım var seninde varmı acaba oyle akıntı fılan
esmerella37 2oglus 2oglus artık ben gogusu belirti olarak saymıyorum bile gecen ayda oyleydi gene var ama blmiyrm valla insallah verırızz guzel haberlerii 🥰
2oglus esmerella37 hayatım boyunca hiç göğüs hassasiyeti yaşamadım 35yasindayim 6aydir göğüs hassasiyeti yaşıyorum bu 3.ay bende göğüs hassasiyetini belirti olarak görmüyorum yada belirti olursa daha farklı olur herhalde 😊 bakalım bekleyip göreceğiz
hsns Bende 14 Aralık’ta çatlatma iğnesi yaptırdım bat 27 ama 28inde de var mı yok mu belli olucak 🥺 stres yapmamaya çaöışıyorum ama elimde değil galiba hayırlısı olur inşallah hepimiz için ya 🥰🤲
Deletedmom_21 Sinan35eda bende pcoluyum canım 3 aydır düzenli adet görüyorum, hepimiz hayırlı haberler alalım inşalalh💜🙏
2oglus Deletedmom_21 inşallah canım 🤲 rabbim hepimizin gönlüne göre versin bu yeni yıl hepimize güzellikler getirsin hepimiz istediklerimize kavusalim
Kbra00 Deletedmom_21 Mucizemi bende bekliyorum🙈❤️Bu ay ilk tedavimi oldum canim asilama yapildi yarin bat..Belirtilerim var ama regl de olabilir benziyo diyo herkes..Bakalim eger yarin olmazsan sabah test yapicam insallah..Rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🌸
hsns Kbra00 yarın akşama kadar bekle bence canım sabahtan olmayıp akşama doğru da adet olabilirsin. İnşallah testin güzel çıkar 🤲🥰
Kbra00 hsns Valla canim hergunu oyle geciriyorumki gercekten aksama kadar sabredebilirimiyim bilmiyorum🙈Doktorum 15.gunu yap testini dedi bakalim yarin gunum insallah hayirli sonuclar cikar cok heycanliyim 1 yildir bekliyoruz❤️