ummuhan3 1Gunes Eger gecikme olunca kan verdiyse bir süre daha beklesin regl olmazsa 3 gün sonra yine kan testi ile baktırsin. Bende aynı durumdayım regl olmazsam tekrar test vereceğim bekliyorum bir ümit 🤲🌹
1Gunes ummuhan3 dün olması gerekiyordu normalde olmadı bugün kan verdi ayrıca yaptığı tüm idrar testleri de 2.cizgi silik çıkıyor
ummuhan3 1Gunes Bir süre beklesin regl olmazsa mesela 3 gün sonra tekrar kan versin.adet gecikmesi 7 gün olunca netleşir diyolar. Bende aynı durumda bekliyorum .Adet olmazsam yine kan vercem arkadaşında regli beklesin bir süre, değer artar belki
1Gunes ummuhan3 Inşallah ya idrarda silik çizgileri görünce 3 test yaptı 3 u de aynı silik bir umut inşallah sizde o mutluluğu yaşarsınız 🤲❣