Ayrıntılı ultrason yaptırdım diğer değerler normal ama kalbinde ‘sol ventrükülde dolaş ekojenik odak’ izlendi beyaz nokta şeklinde. İleri merkeze sevk etti doktorum ve içim içimi yiyor moralim çok bozuk kozlar aynı şeyi yaşayan var mı moralim çok bozuk 😔😔😔