Bugün alerji doktoruna götürdüm,uyuz olmuş bebeğim maalesef. Nerden nasıl bulaştı hiçbir fikrim yok. Krem tedavisine başladık. Eşimle bende kullanacağız. Başına gelen var mı? Nasıl bulaşıyor çevremizde uyuz yok bildiğim kadarıyla. Nasıl geçer,ne olur çok üzülüyorum..🥺