Cananne234 Merhaba Happy mom ailesi 🙋♀️ Bugün sabahtan beri adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor, doğum belirtisi midir bilemedim. İlk çocuğumda su gelerekten gittim hastaneye, sancı gelmesi nasıl birşey olur bilemiyorum
Busraaaddd Cananne234 bende de oluyor bir süre sonra geçiyor doktorum bu günlerde normal olduğunu söyledi
Mrvrntsv Benimde ağrıyor 36 6 yım. 34 ten beri adet sancısı oluyor bacaklarıma vuran. Düzensiz oluyor
29mn Ben daha dun adet sancisi gibi sancim oldugu icin 1 gece hastanede yatirildim nst de dusuk ama duzenli snaci da cikinca onlem alal dedi doktorum cok onemsiyor erken dogum yasanmamasi icin her turlu onlemi aliyor 34. Haftam bitiyor yarin bence onemseyin bu tarz agrilarinizi dogum sancisi adet snacisi gibi baslar dedi doktorum.
Cananne234 29mn doğru söylüyorsunuz, bide son günler de bebeğin hareketleri gündüzleri pek hissetmiyorum, genelde akşamları hareketleriyo, Adet sancısı gibi sancım da olunca acaba doğum mu yakın diye düşündüm