cisem_96 Bugün ikili test için gittim bi form dolduruldu nt 1.2 mm yazıyor ulturasonda 12+4 uz normalmidir
Kbrrraaa Merhaba nt ense kalınlığı diye biliyorum nt değerinin de ülkemizde 2.5 altı olması normal olarak kabul ediliyor diye biliyorum.