busra009 Peluş hırka tulum. Vs tarzı şeyleri makina da yıkadınız mı 31 e giricem artık yıkamaya başlamak istiyorum nasıl yaptınız ?
Edafmo busra009 ben yıkadım. Örme yeleklerini, yumoş patikli dışarıda giyilecek tulumlarını, kürklü görünümlü mantolarını hiç problem olmadı. 30 derecede 800 devirde yıkadım