Withaysa Kızlar merhaba bugün doktor randevuma gittik çok şükür bir sıkıntı yok kalp atışı vs güzel ama aklıma takılan kalbinin bu kadar belirgin olması. İnşallah kuruntu yapıyorumdur. Sizce anormal bir durum var mı? <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/12/22/JJVRr.jpg” alt=“JJVRr.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/12/22/JJTCx.jpg” alt=“JJTCx.jpg” border=“0”>
_almirasmom Withaysa kız bebıs galıba :) kalbinde bısı yok suan ıcın bunu detaylı ultrason da anlarsınız yanı 20 ve 24. Haftalarda yaptıracanız zaman :)
Withaysa _almirasmom çok mutlu oldum gerçekten teşekkür ederim yorumunuz için 🙂 doktordan çıktıktan sonra farkettiğim için ona da soramadım 🫣 bu arada kız demişsiniz sanırım ona da ayrı bi sevindim 😍
mustafatma43 _almirasmom bizim cinsiyet sence ne aysecim 🤓🤓 @Withaysa bence normal bişi benimki de burda