Kızçeler ilk kızımı normal doğum yaptım 35 haftalıkken… Doğumum Allah’a şükür kolay oldu. Şu anda ikinci kızıma hamileyim 32+2 haftalığız. Doğumum normal görünüyor bir sıkıntı çıkmazsa. Bu aralar doğum korkusu yaşıyorum neden bilmiyorum 🤷🏼♀️ nasıl bir süreçten geçeceğimi biliyorum aslında… Sorum şu ki ilk doğumu kolay olup ikinci doğumu zor olan var mı? Ya da ilk doğumunuzla ikinci doğumunuz arasında fark oldu mu? Kolay mı oldu zor mu? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için🤗🌸