Kızlar merhaba hamileliğimin başından beri çok şükür hiç bulantım kusma vs olmamıştı.Dün grip oldum.Ondan mı yoksa bulantılardan mı bilmiyorum geceden beni sürekli kusuyorum.Doktoruma gittim prilam ve serum verdi.Prilam etki etmezse serumları taktırırsın dedi. Aranızda prilam kullanan var mı ne kadar zamanda sonuç aldınız