Aselsmoms Kubra-2121 çok iyi bence canım ciğer gelişimini felan tamamlasın sağlığı yerinde olsun da kilo önemli değil 🤗💙
Kleopatra- Kubra-2121 Gayet iyi. Benim Oğluş da öyleydi en son 3 kilo 300 gram da kaldı ve doğuma girdim. Şimdi 3 aylık olmak üzere ve aslan gibi maşallah.🦋
seyma9188 Kubra-2121 Güzel maşallah canım.Biz de dün gittik 36+6 dık 3054 gr 47 cm dedi.Güzel de yiyorum aslında biraz zayıf diyo doktorum.15 günde yarım kilo almış.
Kubra-2121 Kleopatra- adına çok sevindim benimkinin gelişimi önde gittiği için erken doğum riski varmış bakalım ne zaman gelicek🥰🤷
misirveannesi Kubra-2121 benimde 36-4 te 3200 gram demişti doktor 37-3 te sezaryen oldum 3100 kg dogmustı kızım
Ftmcgdms Kubra-2121 baya iyi kuzum büyük ihtimal gelişimini tamamlamış kilosunuda almış zaten 37 den sonra normal doğum zamanı oluyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🙏