Kızlar doktorum bana 1 ay önce demir takviyesi olarak Sidefer diye toz şeklinde bir takviye verdi. İlacı 1-2 hafta kadar kullandım ama çok şekerli ve içeriğinde glikoz şurubu var. Kullanmaya devam edersem gebelik şekerimin çıkmasından veya bebeğimin şekerden dolayı zarar görmesinden korkuyorum. Aranızda kullanan ya da konu hakkında bilgisi olan var mı?