Sena00 mine3444 annesi sizsiniz tabi siz daha iyisini bilirsiniz ama sonuçta ileride onun için sıkıntı olup olmayacağını da düşünmeniz gerek isimlerin anlamları çok güzel ama benim şahsi fikrim ben isimleri beğenmedim saygı duyuyorum ☺️
elifsgr mine3444 annesi sizsiniz sizin kararınız ama ben beğenmedim ama illa birinden birini bırakacaksanız Dilşad olmalı tabi bu benim kendi düşüncem
bendiyebiriii mine3444 ben de tomris koymayı düşünmüştüm. Hatta burda çok önermiştim. Ama anlamlarından biri demir ve harf enerjilerine bakınca çok iyi değil özellikleri. Sanırım vazgeçeceğim🥹
THale mine3444 Tomris ❤️ Neden Tomris derseniz ben de kızıma Umay ismini koyacağım öz Türkçe olduğu için . Ve Tomris de öz Türkçe bir isim . Çok sempatik geliyor bana
KLORAKHANIM mine3444 Tomris biraz oyuncak ayicik ismi gibi ve bir cinsiyete benzetilirse de çok erkeksi
ParildayanYildiz mine3444 bazı isimlerin anlamı belki güzel olabilir ama söylenişi çok garip ve farklı ilerde çocuk için de hoş olmayabilir sıkıntı yaşayabilir o yüzden Tomris hiç uygun değil bence
misirveannesi mine3444 tomris i ben beğenmiyorum dilşad ona nazaran daha güzel ama söyleyişi zor d harfi t gibi cıkıyor ağızdan. İlerde ugrasır bi yere ismini verirken t değil d ile vs diye her seferinde 🤭 tabi ki bu benim düşüncem gönlünden hamgisi geçerse 🌸