Mervesultan evet ya hiç sorma koşa koşa gittik gözükmedi 4+2 uygulamaya göre adet günümde gördüm pozitifi kese daha gözükmüyor hemen gözükmesini beklemiyoruz zaten dedi moralim bozuldu doktorda suratsızdı zaten özel olduğu halde tersler gibi konuştu kan verdim işte orda 2 saat sonra ara dedi aradım gebelik var 1669 çıktı kan değerin dedi bende geri saglık ocağına gittim gebelikle ilgili yapılacak tüm testleri orda yaptırdım özelde bida para vermeyim diye tavsiye üzerine başka bir doktora gittim 4+4 gördük miniğimi 🥰 hastaneye geç gitsek hem görecektik hemde kalp atışını dinleyecektik belki ben aceleci davrandım biraz