cherryup Kızlar bu haftalarda yaşayan çok varmı bu durumu. 1.5 kilo aldım ama karnım gazdan kocaman görünüyor. Kabızlık yok ama kursak yanması mide yanması ve gaz felaket🙄
BeyzaXx cherryup ah ah aynı durumdayım yanmayı unutmak için forum da geziyorum İnan’ın 11 hafta 3 günlük oldum, bu haftaya kadar ne yanma ne bulantı hiç bir şey YÖK diyordum kendi kendime nazar değdirdim sanırım 😒
Mustafaemr cherryup canım daha başındasın 30 lu haftalara gel o zaman gör mide yanmasını resmen uykumdan ağlayarak uyaniyorum:( yediklerine çok dikkat et baharatlı yağlı seyler tüketme. Doktiruna söyle muhtemel olarak rennie veya gaviscon verir.
senayck Benimde hamilelik öncesi reflum vardı geçen hafta baya bi arttı hıc kilo almadim ama aşırı gaz ve şişkinlik oluyo ve kabızlıkta çekiyorum 3gunde bir çıkıyorum tuvalete gaviscon içiyorum günde 1kez sabah kahvaltıdan sonra en çok oluyo