Kızlar bilginiz var mı bilmiyorum ama illa ki astımlı hamişler vardır ben sadece ventolin hava kullanıyorum evim rutubetli olduğu için genelde sabahları nefesim sıkışık uyanıyorum ama onun dışında sıkışmıyorum öksürük krizlerim falanda yok sezaryen olucam doktoruma sorucam ama randevu alamıyorum. Sezaryen olucağım sabah ventolin sprey kullanırsam sıkıntı olur mu ?