Merhaba dün doktora gittim kontrol günümdü 1 cm açıklık olduğunu yumuşama olduğunu nst de sancılarım çıktı fakat doktorum eve gönderdi suyun nişan gelirse ozaman gelirsin sancını evde çekmeni öneriyorum dedi şu an bişeyim yok fakat başım çok ağrıyor ve kahvaltıdan sonrada kustum daha önce böyle bişey yaşayan varmı 😔