2delibeni7 Son güne kadar bekleyecek heralde oğluşum 2 gün önce kontrolüm vardı doktorum bir problem olmadığını ve zamanımı beklememi söyledi. Günde 2 kere yalancı sancılar geliyor onun dışında tık yok. Hareketleri iyice belirginleşmeye başladı. Benim gibi son günlere kadar bekleyen tanıdıklarınız var mı kızlar?
Seyhan-guner Bende son bir gun kaldi yalanci sancilardan baska bisey yok tam geliyor diyorum sancim geciyor 😂
2delibeni7 Aynen gündğz sancı girince bende tamam gelcek diyorum geçiyo sonra 😊😊 ne zaman gelcek acaba
YusufEnes Benimde son 4 gün ama ne gelen ne giden var 🤣 iki arkadaşımda da 40 doldu geçti sonradan doğdular bu yüzden pek gelecek diye umudum kalmadı 😂 önümüzdeki 4 günün geçmesini dört gözle bekliyoruzz🤣🤣
Nurane Nette arastriyorum bu haftalarda pisligini yeme filan cok oluyormus ne uapacagimi bilemiyorum szde de ayni korkulat endiseler var mi kizlar acaba
YusufEnes Nurane doktor kontrolünde geçirdiğin sürece sıkıntı olmaz bence ☺️ bu hafta daha da sıklaşıyor kontroller her an her şey olabilir diye ☺️