Esesss inanır mısınız doğurana kadar tekme hissetmedim hiç vurmazdı sadece hıçkırık… az da olsa birşeyler hissetmeniz normal hiç hissetmediğinizde doktora kesin gidin ama bazı bebişler hareket sevmiyor maalesef :)
Çikolata yiyip sağınıza uzanmanız da hissetmenizi sağlar