GulUmut Medi life beylikduzu hastanesinde dogum yapan ve ya yapacak olan var mi? Nasil bi hastane? Onerrn var mi?
kfulya1905 GulUmut ben orada doğum yaptım. Şahsi fikrimce harika bir yer. Hem uygun hem temiz ve titiz bir hastane. Ki daha dogum yapalı 25 gün oldu "elhamdülillah" 💜
EsraDilbaz Bi akrabam üç doğumunu da orda yapmış normal doğum ilgili temiz dedi normal doğum 990 tl bende oraya gidicem doktor arayışındayım
EsraDilbaz kfulya1905 hangi doktora gidiyorsunuz doktorunuzdan memnun musunuz size bilgi veriyor mu bide kontrol ücreti ne kadar
GulUmut kfulya1905 doktorum 3,4 tane hatanede doguma giriyor, onlardan biriydi burasi, konum olarak evime yakin oldugu icin nasil biyer oldugunu cok merak etmishtim, tesekkur ederim 😌
Tahinpekmezim kfulya1905 merhaba bende orda dogum yapicam normalmi sezaryan mi oldunnuz? Doktorunuz kimdi?
kfulya1905 EsraDilbaz ben sonradan gittim o hastaneye sivasta yasıyorum cunku dogum için geldim. Esimin ailesi esenyurtta cunku. Valla ahmet akgün diye bir doktora gittim. Güler yüzlü biriydi güzel de ilgilendi. Ama dogumum da nöbetçi doktor girdi. Çünkü kendi doktorumun mesai saati dışıydı. Valla çok güzel ilgilendi hastane komple.
Reyyan1310 Bende oraya gittim geçen ay kontrole doktordan çok memnun kaldımbugün yine randevum var beni tereddütte bırakan mesai saatleri dışında doğuma gelemeyişi birde çok yoğun olduğu için sıkıntılı zamanlarım Allah muhafaza olursa ulaşabilirmiyim acaba kendisine düşüncesi Senem aras ama randevu bulmanız çok zor kendisine çünkü bende 2 ay bekledim
Deletedmom308 GulUmut tülay hanımı instagramda görmüştüm doğum koçu olarak. ücreti nedir acaba bilyo muusnuz?
kfulya1905 Tahinpekmezim normal doğum kuzum ali sunaydı dogumuma giren kendi doktorumu istemedim. Nöbetçi doktor ali hoca girdi. Çok ama çokkkk mükemmel bir insannnn.. keske bu doktora alsaymısım randevularımı.
Deletedmom308 kfulya1905 merhaba bende ahmet beyi düşünüyorum. mesai saati dışında girmiyo mu doğuma?
Tahinpekmezim kfulya1905 sende benim gibisin benim ailemde İstanbul da ben Lüleburgaz dayim oyuzden doktor degsiikligi yaptim zaten . Normal dogummuydu senin canim?
FatmaOrhan Selda hanım hakkında ne düşünüyorsunuz randevu bulunabiliyor mu bilginiz var mı sezeryan ücretini tam bilen var mı 😕
kfulya1905 Gurseda yaptı canım 1 cmdi belirtiyle 2 gün sonra gittim 3 cm. Doktorum mesai saati dısında idi ben doğuma girerken. 5 te paydos ediyor. Ama doguma illa o girsin dersen ek ücret istiyor
Tahinpekmezim kfulya1905 evet ek ucret isteniyormus bende sordum gecen hafta . Sansa artik benimde medilifeda olcak dogum ama bebek makat gelis artik sansa 35+1 im donmedi hala doktor biraz zor diyor. 😊 aslinda bi yandan seviniyorum biyandan normal dogum istiyorum kismet artikZ