Merhabalar, detaylı ultrasona girdiğimizde bebeğimin böbreklerinde büyüme olduğu görüldü. Peritanoloji doktoru takip edilmesi gerektiğini söylemişti 1.5 ay önce 5.3 olan bugün 8.2 olmuş. Bugün gittiğim devlet hastanesindeki peritanoloji doktoru down sendromu olabilir dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayıp doğum yapan varmı ? 27 haftalığız şuan