Lcn1 Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim ara ara karnım ağrıyor aradığı zaman da bir iki saat sürüyor sonra geçiyor gün içerisinde çok oluyor ama şiddetli değil orta derece benim gibi yaşayan var mı merak ediyorum?
Zmraemr Lcn1 şu an 19 haftaligim o haftalarda ara ara oluyordu bol su için .Sonra kendiliğinden geçti
yesillimonn Lcn1 Benimde agriyor özellikle sabahlari 14 hsftaligim bende ilk hamileligimde ağrım olmuyordu bunda oluyor nedense
Eylulkelebegi Benim de öyle 8-9. Haftadan beri. şimdi de öyle 14+4 deyim. Sanki adet ağrısı gibi o kadar da şiddetli değil ama ara ara gelip gidiyor bende de. Sanırım normal rahim genişliyor.
Lcn1 Eylulkelebegi adet sancısı ama karının alt bölgesinde oluyor bu ağrı karnımın her yerinde oluyor
Lcn1 yesillimonn beslenmen nasıl peki ben hiç beslenemiyorum sadece sabah yumurta öğlen doğru düzgün hiçbir şey yemiyorum akşam da aynı şekilde ☹️
yesillimonn Lcn1 Beslenmem iyi sayilir bulantim azaldi çok şükür bulantidan dolayımı yiyemiyorsun cnm