aylin-61 ben 10 yıldır felan tiroidim var ilaç kullanıyorum ve ilaç kullanırken hamile kaldım. Tsh 9 ları gördü hemen doz değişimi yaptı doktorum ondan sonra hep normal ilerledi şuan 34 haftalık hamileyim şükür ki birşey yok. İlaç kullanmamak yani değerleri normal tutmamak sıkıntı oluşturur o yğzden korkmayın