Sedaa_ Selam kızlar 2 gün önce muayene oldum doktorum bebek kanala girmek üzere demişti sizce göbeğim aşağı düşmüş mü ??
Serifenuryilmaz Sedaa_ erkek mi canım aynı benim karım şeklinde seninki gibi doktor kanala girmiş dedi benimkine 34+2 de
Ahuum Sedaa_ evet karşıma gelen herkes bu hafta göbeğimin düştüğünü söylüyor. Yarın doktor ne dicek bilmiyorum
Meyra19 Bende 37.ve erkek benim daha düşmüş duruyor sizin karniniz daha yukarda gogusden biraz daha boşluk oluyor açıkçası birde düşüp düşmemesi bir sıkıntı oluyor mu bilmediğim için soruyorum
Sedaa_ Brck0303 Bi oil, vazelin çok kullandım sürdüm 2 günde bi duştan çıktıkça komple vücuduma nemlendirici sürüyorum hatta ama bende faydası olmadı maalesef çok çatladı
Brck0303 Sedaa_ evet baya çatlamış Allah yardımcın olsun bnde henüz yok ama kaşıntı başladı o bile zorluyor
Serifenuryilmaz Sedaa_ benimde aynı sen gibi çatladı canım boşver çünkü bende ne yaptıysam fayda etmedi
Sedaa_ Brck0303 bebek yağı ve badem yağı çok iyi diyorlar bi deneyin isterseniz benim de feci kaşınıyor kaşımamak gerekiyormuş ama elde değil
Sedaa_ Masal53 neler neler sürdüm ama nafile pilatese başlayıp iyi sıkılaşmıştım sonrasında hamile kalınca böyle oluyor sanırım 😂
Masal53 Sedaa_ kız şimdi baktım benimkiler kaybolmuş aa ne zaman gittiler.hic farkında değilim takma kafaya 😁