Dmrbs18 Huysuzzpandam tetenozdur ama ben 20 haftada vuruldum ilk dozu . 2 dozunda şimdi vuruldum 26 haftadayım . Hareketlerini hissetmeye basladnız mı bebeğin hissettikten sonra vurdurun
Dmrbs18 Huysuzzpandam bence 20 haftani bekle genelde o haftalarda yaptırıyolar 20 haftanda gidip yaptır bebek biraz daha büyümüş olur zaten küçük bir makinayla kalp atisina bakıyolar ondan sonra aşı oluyo