Kızlarrr çok öenmli bir sorum var. Eşimin ailesi ve benim ailem konuşmuyor. İlk doğumumda ailemi yiyecek gibiydiler çocuga dokunuyor neden dokunuyorlar. Ben çocugu kayınvalidem in yanında emzirmek istemedim Çekindim babaannemin yanında emzirdim eee benim yanımda neden emzirmiyorsun tarzı sorunlar oldu. Anlayacağınız kendimle mi ilgilenim bebeğimle mi bu sorunlarla mı? Şimdi 5 yaşında kızım nasipse 80 gün sonra diğer kızımı kucağıma alacağım. Bana kalsa hiçbir ailenin kalmasını istemiyorum eşim ve kızlarımla o iki günü atlatmak istiyorum ama aklımdada acaba zorlanır mıyız hastanede diye düşünüyorum. Benim ailemde normalde hasta olsam bile yanıma zor gelip 2 gün anca durup gidenlerden bazen hiç gelmezler. Siz bu durumda olsanız ne yaparsınız? Sadece hastane sürecini eşiyle geçiren arkadaşlar sizlerden deneyimlerinizi bekliyorum 🙏