HulyaOnur eşiniz bebeğin kimliğini çıkarmaya gidince başvuracak süt parası kendi adına onun hesabına yatacak 4 5 gün içinde yatıyor doğum parası PTT den çekiliyor sizin adınıza yatiyo o da doğumdan 2 ay sonra yattı benim onada basvuruyo kimliği çıkarmaya gidince eşiniz sorsun onlar yönlendiriyor zaten