Kardii Aynı ilaçtan bende kullanıyorum
Benimde acillik etti gece yatmadan icmistim hiç bişi yiktu
Sabahta kalktım midem fenaydi üstüne ac karna kan ilacimi içtim sonra akşama kadar acilden süründum
Ayıptır söylemesi safra yapmış ve ilaç dokunmuş yem yeşil kustum su gibiydi aynı çok kötüydü 😭
Doktor kan ilacinida kullanma at çöpe dedi
Ve acilden ne iğne ne serum hiç bisi istemedim bebisime bişi olur diye
Zaten acildeyiz doktorda sana hic bı ilaç veremem mesuliyet kabul edemem bebişim var dedi
Hic bisi olmadığını öğrenince eve geldik çok sukur bebisime bişi olmamış
Magnezyum felaketim oldu